آشنایی حقیقت های جالب درباره دبی که آن را به شهر «ترین» ها تبدیل کرده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 خرداد 1403
بازدید : 28
نویسنده : mozhgan

حقایق جالب درباره دبی قرار است شما را متحیر کند. حقایقی که شاید هیچ چیزی در مورد آن‌ها ندانید و تصور هم نکنید که شهر یا کشوری در دنیا باشد که این قوانین، مقررات و این شرایط کار و زندگی را داشته باشد. یک مقصد گردشگری خاص در جوار خلیج فارس که سالانه بالاترین و بیشترین گردشگر را دارد. حتی در فصل تابستان که شما را با داغی هوا و شرجی آن بی‌حال می‌کند، باز هم پر طرفدار و جذاب است. امروز و در این مطلب با هم سری به دبی زده، در آن گردش می‌کنیم و قوانین عجیب آن را با هم مرور خواهیم کرد.

سایر مقالات : راهنمای سفر به دبی

حقایق جالب درباره دبی که تا حالا نشنیده‌اید

حقایق جالب درباره دبی یک متن کامل از بایدها و نبایدها و قوانین و مقررات خاص این شهر است. یکی از شهرهای خاص و جذاب حاشیه خلیج‌فارس، دبی است که در زمان بسیار کوتاهی از هر لحاظ توانست موفقیت‌های چشمگیری کسب کند. خصوصاً این شهر به لحاظ تجاری، گردشگری و اقتصادی پیشرفت‌هایی ویژه و خاص داشت. شهری که توانست با وجود تمام سختی‌ها و محدودیت‌های آب و هوایی و جغرافیایی به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در تمام دنیا تبدیل شود.

دبی در بیشتر اوقات سال دمایی بسیار بالا و هوایی گرم و شرجی دارد. اما به دلیل وجود مال‌های متعدد و مدرن و انواع و اقسام تفریحات و سرگرمی‌ها، حتی در فصول گرم سال هم طرفداران و عاشقان خود را دارد. افرادی که از سراسر جهان مثل اروپا، آمریکا، استرالیا و سایر نقاط دنیا خود را به این شهر رسانده و از حضور در آن لذت می‌برند.

دبی پرجمعیت‌ ترین شهر در امارات متحده عربی

اولین نکته‌ای که قصد داریم به عنوان حقایق جالب درباره دبی با شما در میان بگذاریم این است که دبی دقیقاً در جنوب شرق خلیج فارس واقع شده و بر اساس آمار سال ۲۰۱۴ پرجمعیت‌ترین شهر در امارات متحده عربی به حساب می‌آید.

بزرگ‌ ترین مراکز خرید در دبی واقع شده اند

در شهر دبی تقریباً بیشتر از ۷۰ مرکز خرید قرار گرفته و نام پایتخت خاورمیانه را بر روی خود قرار داده است. بازار دبی بیشتر از ۱۲۰۰ مغازه دارد و با در نظر گرفتن مساحت کل آن، به جرات می‌توان گفت که این شهر بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مراکز خرید در تمام جهان را دارا است.

سایر مقالات : بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

دبی شهر طلا

شهر دبی را شهر طلا هم می‌نامند. چون بازار طلای آن بیشتر از ۳۰۰ مغازه زرگری دارد و در تمام این بازار تقریباً ۱۰ تن طلا قرار گرفته است. سال ۲۰۱۳ سالی بود که شهر دبی توانست ۴۰ درصد از تجارت طلا و جواهر جهان را به خود اختصاص دهد.

بزرگ‌ ترین باغ گل جهان در دبی

در سال ۲۰۱۳ و در شهر دبی بزرگ‌ترین باغ گل جهان را در روز ولنتاین افتتاح کردند. باغ معجزه دبی یا (Dubai Miracle Garden

منبع : https://www.nikroz.com/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com